Vizyonumuz

Biz El sondaj makinaları ve ekipmanları, Benzinli karot ,Akülü el sondaj, üretim ve sürekli iyileştirme yapmaktayız.Kaizen felsefesini prensip edindik.
El sondaj karot makinalarında kaliteyi en ekonamik bir şekilde müşterilerine sunan bir şirket olmayı hedefliyoruz.

Misyonumuz

Bu sektörde El Sondaj Karot makinelerinde teknoloji ürünlerini ve kaya kırıcı toz,benzinli kırıcı delici.hilti dağıtıyoruz.

Üretim Kalitesi

Müşterilerimize en iyi ürün kalitesini sunmayı hedefliyoruz.

Yenilik

Yeni yaratıcı çözümler üretiyoruz.

Takım Çalışması

Biz karşılıklı saygı ve dayanışma içerisinde büyüyoruz.
Firmamız 2006 yılında kurulmuş olup el sondaj ekipmanları,benzinli karot,benzinli hilti ve kaya kırıcı toz fract.ag Türkiye de satış yapmaktayız.

Biz Akfil® olarak KAİZEN /GENBUTSU GENBA Felsefesini Prensip edindik
Ana hedefleri arasında yüksek müşteri memnuniyeti yer almaktadır,
çünkü müşteri edinmek müşteri tutmaktan daha pahalıdır.
Müşteri memnuniyetini sağlamak için, üç faktör öne çıkmaktadır:

Maliyet azaltma
Kalite güvencesi
Hız (zaman verimliliği)

Biz Akfil olarak üretici olduğumuz için sürekli sahada daha iyisini nasıl üretiriz diye çalışmaktayız.
Dünyada 2 sistem var biri amerikan ofisten bilgisayar başından sorun çözme
diğeri japon sistemi olayları yerinde inceleme ve çözme biz Akfil olarak Japon sistemini benimsedik.
MBWA ve Genchi Genbutsu Hem bir eylem planı daha zihin daha bir çerçeve vardır.
Onlar bilgi kuruluşlar içinde etrafında geçtiğinde kaçınılmaz basitleştirilmiş ve genel kabul edersiniz.
Bir sorunu anlamak için tek gerçek yol gidip yerinde görmektir.

“Gemba Kaizen” adlı Bu iyileştirme için her türlü fırsatı nokta için orada -being bir yerinde varlığı (Gemba) ile kademeli iyileşme (kaizen) kavramını birleştirdi.

Genbutsu Gemba yönetimi dediği beş altın kurallar vardır diyor ki:

• Bir sorun çıktığında, telefonda bir tanı koymak için deneyin ilk-Fırsatta Gemba(yere) gidin.
• İlgili nesneler-çünkü “görmek inanmaktır” genbutsu- kontrol edin.
• Sorunu çözmek için yerinde geçici karşı önlem alın.
• Daha sonra sorunun kök nedenini bulmak.
• Son olarak, bir tekrarını önlemek için prosedürler standartlaşmak.